6+1 de ilk doktor muayenemize gittik. Bebeğimi göreceğim umuduyla çok heyecanlıydım ama maalesef göremedik. Kese vardı ama bebek yoktu. Doktor telaşlanacak bisey olmadığını söyledi ve haftaya tekrar gel bakalım dedi. Yinede moralim bozuldu tabi. Siz böyle bir durum yaşadınız mı ilk bebeğinizi ultrasonda ne zaman gördünüz