Alieymen31 Kaynanam kocamı tuzlamış ama tuzunu az koymuş galiba terleyince ayakları başta olmak üzere leşş gibi kokuyor.!
Öyle şey olur mu ya ,islamiyet öncesi Türk kültürüne ait bir kült bu! O zamanlar tuz nadir bulunan kıymetli bir baharattı ve kutsal sayılıyordu bu sebeple çocuklarını kutsamak amaçlı tuzluyorlardı… sonradan bunu ter kokmasın diye degistirdiler. Birincisi bebekler mis gibi kokar ter kokmazlar,ikincisi işe yarasaydı benim kocam kokmazdı, üçüncüsü tuz hücrelerin su kaybına sebep olur derisini kurutur ve bebeklerin su yüzdesi fazla olduğu için bu onlar için tehlikelidir. 21. Yy dayız bu tuzlama işini duydukça tepem atıyor