FatmAli0163 Bebisi makat geliş olup devlette doğuran var mı. Ve kaçıncı haftaya gün veriyorlar planlı mi oluyor yoksa bebeğin gelmesini mi bekliyorlar
Sedefdinc Makat geliş benim de 38+4 üm salı günü sezeryan olucam gerçi özel hastane ama devlette de makat gelişde sezeryan diyorlar diye biliyorum