Kimse neden hamileliğin zorluklarından bahsetmiyor hep doğurduktan sonrasından bahsediliyor. Mesela ben 36 haftalık hamileyim her gece abartmıyorum 10 defa uyanıyorum tuvalete olsun bacak ağrısından olsun evin içinde tur atıyorum. Sol böbreğim de büyüme var sürekli sağ tarafıma yatmak zorundayım sağ tarafım mahvoldu artık. Eee gündüz yürüyemiyorum ağrılarım oluyor. Çocuğun kafası aşağıda sürekli bi baskı sızlama acıma. Sizce hangisi daha zor hamilelik mi yoksa doğurduktan sonrası mı bana şey gibi geliyor doğurduktan sonra çok rahat olucam.