Kızlar merhaba şeker yükleme testi yaptırdım 8 saatlik açlık ile kan şekerim 82 çıktı ardından 50 mglık şurubu içtim 2 saat sonra ki değerim 158 çıktı sanırım 140 olması gerekiyormuş ama doktorum bana yemek yiyebilirsin dedi şuruptan sonra yemekte yedim sizce normal mi siz Şurupla beraber yemekte yediniz mi