Minnosmino23-23 ağız kokusu bendede var malesef bu gebelikte artı çoğaldı ama dediğiniz gibi diş temizliği yapıyorum gargara vs
Ama gece uyurken ağzım açık şekilde uyuyorum ve ağzım akıyo bunun için dr gitsem birsey yapr mı bilmiyorum çok rahatsız ediyor beni
Yastığı yükselt dediler onuda yaptım Ortapedik yastık kullanıyorum ama hala aynı çok moralim bozuk hergpn kılıf değişiyorum