BUSRA-2121 Mervetunc21 merhabalar dünya park Ömer Yalınkaya’ya gidiyorum aşırı yoğun bi doktor randevulu gidince de bekliyoruz ama ben memnunum doktorumdan ☺️
Minikmucizem_ Mervetunc21 ilk hamileligimde d bakirda yasiyordum suan yasamiyorum. Kesinlikle memorial aydin ilgin cok memnun kalirsiniz hastane acildigindan beri orda calisiyor cok tecrubeli bilgili bir doktor
Delice_zeytin Aydın ılgın a tavsiye üzerine gittim ama asla ve asla tavsiye etmiyorum . Gitmeyin zira asla memnun kalmadım doğumda da o süreçte de asla
edaece21 Delice_zeytin neden memnun kalmadınız ben iki dogumuda onda yaptım cok iyidi sezeryana dair 0 iz