Nur5675 Kızlar merhaba hamile olduğumu 3 gündür öğrendim dün doktora gittik ultrasonda kese gözükmedi son adetim 12 kasım acaba küçük olduğu içinmi gözükmedi sizce biraz daha beklemeliyim
1prensesannesi__ Nur5675 normal canım benim daha tam 4 haftalik olmamış bile bende 5. Haftayi bekliyorum kese görmek icin
Cylnglsn @Nur5675 ben ilk gittiğimde doktor rahmin gebeliğe hazırlanmış kalınlaşmaya başlamış demişti dalgalı pamuk gibi görünüyordu 10gün sonra gittiğimde minicik kese olmuştu endişelenme 🥰
Ebru3457 Nur5675 canım daha 1 ay bile olmamış normal biz 6 haftalıkken felan görmüştük ilk 5 haftalıkken öğrenmiştim o zaman doktor alttan muayene etmemişti sadece karından bakıp rahim duvarı karınlaşmış gebelik var demişti yani bence gayet normal
ydiricanli Nur5675 normal canım görünmemesi benim de son adetim 3kasım. Beta değerim 2600e çıkmış bugün keseyi gördük. İçini ferah tut