Olivia ilk dogumumda kendi doktorum nöbetçi olmasına rağmen hiç gelmedi etmedi ama ikinci dogumumda yine kendi doktorum nobetciydi geldi baktı egzersiz yaparken alkış yaptı motive etti kimse senin gibi egzersizlerde böyle canlı değil vs. Dedi Çok çok çok güzel Bi dogumum oldu ve 6 7 cm idi açıklık doktorum geldi dogumumu doktorum yaptı dikisimi(bebeğin çıktığı yeri kapattı yani) doktorum attı çok güzeldi bebek yüzlü doktorum o kadar iyidi ki aldılar buradaki hastaneden yurt dışına transfer ettiler doğum kontrolüne bile gidemedim ona Bi melek gibiydi geldi ve gitti 😭😭😭