19 aylık bebeğim sürekli emiyor hala gece beslenmesini bırakmadı saat başı emmip geri yatıyor 1 haftadır azaltmaya çalıştıkça test etki yanından dahi ayrılsam uyanıp ağlıyor emmeden uykuya sallamıyor ek gıda çok az alıyor dişleri çürümeye başlamış çok üzüldüm acil geceyi kesmem lazım ama nasıl ne olur fikir verin