pnar1108 Kızlar selam, Bugün detaylı ultrasonumuz vardı. Her şey çok şükür yolunda bir probleme rastlamadı doktorumuz. 356 gram 25 cm olmuş minik oğluşum🥰🥰🥰 sizde durumlar nasıl, nasıl gidiyor😍
Hatice--- pnar1108 bizde 21 hafta de olduk hafta sapmamiz vardı 20 hafta yani 383 gr 24 cm çıktı erkek bebis 😁
Tezgel Masallah 🥰 bizimde carsamba var detayli ultrason 21+3 oluyoruz nasipse ozelde mi yaptirdiniz detayliyi
Parsmommy Umut_aras 23 te gittim ben herşeyi netti , daha ileri haftaya alınması daha iyiymiş öyle demişlerdi ben o yüzden 23 e almıştım
Nurcuk_111 Bizde 21+3 de baktık 530 gramdı sanırım ama bana renklide çok zayıfmış gibi geldi ya kaç gündür kafam ona takıldı çok net de değil görüntüler yakalayamadık pozisyonunu 🥲
pnar1108 Nurcuk_111 oy maşallah bence gayet iyi ya haftasıyla uyumlu gibi doktor bize de haftasıyla uyumlu dedi
Umut_aras Parsmommy doktorum da öyle 19 ila 24 arasında ama bende gittiğinde doktor geç kalmışsın falan diye endişeleniyorum
Nurcuk_111 pnar1108 maşaAllah sizinkine de 😍 ne kadar pozitif olsak da sanırım (özellikle kendi adıma) sağ Salim kucağımıza alana kadar endişe vesvese acabalar peşimizi bırakmayacak gibi Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşaAllah 🥲
fundatlas pnar1108 can hastanesinde hangi doktora gidiyosunuz bide sezeryan mı normal doğum mı istiyorsunuz? Doğum şekli hakkında hiç konuştunuz mu bizim doktor hiç daha bu konuya girmedi de can hastanesinde 😊
pnar1108 fundatlas ben doç. dr. Emre Başer’e gidiyorum. Henüz biz de hiç konuşmadık bu konuyu eğer bir sorun olmazsa normal istiyorum şimdilik ama bakalım haftalar ilerledikçe karnım büyüdükçe aynı şekilde düşünür müyüm bilemiyorum😅
Nurcuk_111 Zeytop bana da gayet iyi demişti doktor da işte görenler çok zayıf sanki biraz küçük dediler perşembe günü kontrolüm var hayırlısıyla gidince sorucam doktoruma