Mervvv0 Kizlar adet olacakmisim gibi sancilar oluyor ve akintim fazla geliyor beyaz bi sekilde 6 haftaligim normal mi acaba yasayan varmi 6. haftalarda boyle brisey yasadinuzmi daha once 1 dusuk yaptim 7 haftalik
NovaVina_ Mervvv0 dusugun nedeni teshis edilmis miydi ? Kanama olmadigi surece akintidan endise duymayin bence
Mervvv0 NovaVina_ hayir maalesef yurt disindayim burada incelemediler her an kan gorecekmisim diye tedirgin oluyorum
NovaVina_ Mervvv0 aa neredesiniz bende yurtdisindayim ve cok iyi anliyorum. Ama dedigim gibi kanama olmadigi surece endiselenmeyin
Mervvv0 NovaVina_ ingilteredeyim ben bugun ozele gittim kese gozuktu kalp atisi gozuktu fakat duyulmadi doktor daha kucuk dedi normalde 6+3 um ama ultrasona gore 5+5 gibi fln dedi haftaya tekrar gidicem kanama alani vs yoktu ama doktor daha once dusuk yaptigim icin onlem amacli progestan 100 mg verdi