Tosuncuk benimki adetim gecikmeden lekelenmem olmuştu adet günüm 3 gün geçince gittim ulturasyonla baktı kese oluşmuştu ama çok küçüktü ama lekelenmem devam etmişti 7. haftaya kadar yani bebeği beklemiyor en azından bende öyle oldu bebek yokken 4+3 de gördük kahverengi lekelenmem vardı canım tabi insandan insana değişebilir