Sedakaya- Mervvv0 o gördüğünüz şey ilk haftalarda kızdada erkektede oluyor. Sonraki haftalarda,kızsa klitoriste erkekse penise dönüşüyor. Bu yüzden onu baz almadan yorum yapabilir misiniz 🌸
arventuba Sedakaya- benim doktorum organ aşağı bakıyorsa kız, yukarı bakıyorsa erkek demişti. kız bebiş tahmin ediyordu, kız olarak kesinleşti💖
arventuba Sedakaya- çıkıntı var diye erkek demek değil, iki cinsiyette de çıkıntı var, yönüne göre karar veriyorlar. aşağı yada yukarı duruşuna göre. bence sizinki aşağı bakıyor, kız olabilir. sohbet olsun diye söylüyoruz tabi en iyisini doktorunuz bilir😊💖
arventuba Sedakaya- ben ilk tahmini 12 haftamda aldım 16 haftada kesinleşti. cinsiyet hiççç önemli değil. önemli olan onun pamuk gibi ellerine ayaklarına miss kokusuna sağlıkla kavuşmak 🥹🌸
Momofelisa Arkadaşlar o çıkıntı embriyonun henüz kaybolmamış kuyruğu. Sizin sandığınız gibi cinsel organla ilgili bişi değil. Hafta ilerledikçe kuyruk yani çıkıntı kaybolacak. Henüz çok küçük 9 haftalık gibi galiba. Şuan cinsiyet tahmini çok zor. Tabi kese şekline ve baş yapısına göre tahmin yapanlar var ama kesinlikle o çıkıntıya bakarak yorumlamayın 🙃