Benim 3.geneliğim 2 kayıbım var bu gebeliğimde 11+3de ikili test için gittiğimizde doktor gelişimi 1 hafta ileri dedi ve ense kalınlığını 3mm yakın ölçtü durum böyle olunca bizi usg gönderdi orada ise 1.4mm çıktı neyse kan verdim sonuçlar risksiz çıktı 12+2de doktor tekrar bakalım dedi 3.6mm çıktı sonra bizi arkadaşı olan bir kliniğe gönderdi perinatologmuş neyse oradaki kadında bakalım diyip 4.7mm 5mm ve 5.67mm ölçtü aynı günde bebeğin diğer tüm organları çok iyi burnu gözüküyor kalbi böbrekleri elleri ayakları midesi bağırsakları iyi birtek ense kalınlığı ve orada ödem var dedi ödemden dolayı kalın dedi neyse bizde yarım saatte 3bin lira para aldı ve baskı yapmaya başladı amniyonsez veya cvs yaptırın doktorlar yanlış ölçmüş kalbinde sorun olacak down olacak diye bizi korkutarak bu testleri yaptırmaya zorladı 15bin test ve kendiside ayrı para istedi biz kabul etmedik ve korkuyorum sizce herkesin çok farklı ölçmesi normal mi sadece fetal dna yaptırsak yetmez mi Şimdi istanbula Profesöre gideceğiz böyle olupta sağlık doğum oldumu kızlar yardım eder misiniz lütfen