Daml_a555 Kızlar üç gün önce çatı muayenesinde 2 cm açıklığım olduğunu öğrendik ne zaman sonra doğum olur tecrübesi olanlar yazabilir mi 37+3 deyiz
Tugce_gokalp Daml_a555 ilk doğumsa belli olmaz 1 hafta da süreblr 1 günde ama 2.doğum ise erkn olablr doktorm bana öyle söylemşti
AlpEmir Daml_a555 tamamen bebeğin ne zaman gelmek istemesine bağlı bence) benim 3.doğumum olacak 4.aralık çatı muayenesinde 2 cm açıklık vardı, şimdiye kadar tık yok🙂
Zehrabal1 Daml_a555 insandan insana değişiyor bence . Benim hiç acikligim yoktu . Birden sancılarım başladı o gün dogurdum
cevahir_1 Bende dün doktor kontrolüne gittim 37+2 deyiz nst de kasılmalar çıktı alttan muayene etti parmak ucu kadar bir açıklık var dedi böyle giderse doğum yakındır dedi ama ne kadar yakın bilemiyorum