Minik kızım 40+6 olmasına rağmen doğum kanalına girmeyip açılma ve incelme de olmayınca sezeryan doğuma karar verdik. Tabi bu aşamaya gelinceye kadar normal doğum için çok fazla egzersiz yürüyüş plates yapmıştım ama kısmet sezeryan doğummuş. Hem devlet hem özel hastane takipliydim. İki doktorumda suni sancıyı uygun görmedi. 13.30 da ameliyathaneye alındım gerekli hazırlıklarım yapıldı ve anestezi doktoru geldi. Yaptığı tüm işlemleri bana tek tek anlattı ve rahatlattı. Ardından anesteziyi uyguladı sinek ısırığı gibi bir şey hissettim ardından bir kaç dakika içinde bacaklarımda sıcaklık hissetmeye başladım. O sırada beni masaya yatırdılar ve his testi yapıldı anestezi tamamen etki edip acı hissetmediğim anda doktor kesiye başladı. Bu sırada anestezi doktoru hep başımdaydı ve benimle konuştu. Kesinlikle acı hissetmedim. Sadece çekiştirmeleri hissettim. Bebeğin çıkarıldığını tamamen hissettim hatta doktora da söyledim bebek çıktı diye. Kesiğim çok küçük olduğu için bebeğin başı çıktıktan sonra midemin altından bastırdılar ve minik kızım 13.45 de hemen ağlamaya başladı. Üzerini silip hemen yanıma getirdiler gösterip hazırlamak için götürdüler. Benim temizleme ve dikiş işlemleri 40 dk civarı sürdü. 14.30 olmadan odama alındım kızım benden önce babasına be yakınlarımıza gösterilip odamıza getirilmişti. Daha sonra ebe ve hemşireler kanama kontrolü yaptılar. Bana herhangi bir karna bastırma işlemi uygulanmadı. 6 saatin sonunda ilk yürüyüş için geldiler üzerimi giyinmeme yardım ettiler. İlk kalkış biraz acı veriyor ama dayanılmayacak bir acı değil bacakları toplayıp kalktıktan sonra iş bitiyor zaten. Sonrasında yere hiç bakmadan koridor boyu yürüdüm. Ardından bir kaç kez anneme tutunarak ara sıra yürüdüm yürüdükçe ağrım azaldı 3 4 yürüyüşten sonra desteksiz kalkıp yürğmeye başladım. İkinci gün bebeğimi kendim alıp emzirmeye başladım. Acımıyor diyemem acıyor evet ama üstüne gittikçe azalıyor. Şimdi 3 günlük olduk ve dün taburcu olduk evimizdeyiz. Annemler yardım ediyor ama ben mümkün olduğunca tek başıma hareket etmeye çalışıyorum. Bebeğimle ilgilenmeye çalışıyorum.