Yareniko26 Aysenn2211 belırtıler nasıldı acaba ayaklarım da ve el ustlerım de kaşıntı başladı benımde
Aysenn2211 Reyreyli neden öyle dedim. İkinci doğumum oldu bu ilki kendi sancımla normal doğum oldu bu suni sancıyla olunca çok agrılı oldu 35 saat sancı çektim.
Aysenn2211 Yareniko26 avuç içleri ve ayaklar kaşınıyo ama normal bi kaşıntı değil böyle değişik birde karın kısmında ufak yaralad tarzı karındada kasımtı olmuştu bende
Reyreyli Aysenn2211 sağlık olsun bebişinizi kucağına aldınız çok şükür. Açılmanız vs. var mıydı bebek kanalda mıydı suniden önce acaba
Aysenn2211 Reyreyli hayır açılmam yoktu ama bebek dönmüştü. İlk doğumum normal olduğu için ikinciside normal oldu