ZeynepSeda59 Merhaba hanimlar. Yarin sabah 8 de hastaneye gidiyorum 38+1 sezeryan olucam dualarinizi bekliyorum 🙏🙏🙏
EzgiDurdu ZeynepSeda59 ayyy ne heyecanlı ben de o günleri görecek miyim acaba 😍 kolay bir doğum diliyorum sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏🏻❣️
dileknazliay ZeynepSeda59 dualarım sizinle sizde bize dua edin. Rabbim sağ sağlim kucağınıza almayi nasip etsin ağrınız az olsun
2018istanbul ZeynepSeda59 ay hadi hayırlısı 🤗ben de bugün gün aldım Cuma sabah Doğuma gidecem 38+3 te inş.
Esra_annee ZeynepSeda59 Allah yar ve yardımcınız olsun ikinizde sağlıklı bir şekilde dönün aramıza inşaAllah sizlerde bize dua edin gönlümüze göre nasip etsin Rabbim herşeyi ve sağlıklı bir şekilde kucağımıza alalım evlatlarımızı inşaAllah 🙏🏻
Buseamaikizlerburcu Bnde 38+2 yim normali bkliyrum devlet hastanesi oldugu icin... 😏 Allah anali babali buyutsun sag salim al yavrunu kucagina.
ZeynepSeda59 Cok saolun hepimiz sag salim yawrularimzii kucagimiza almayi nasip etsin rabbim insallah
Omrebedel ZeynepSeda59 rabbim sag salim kucaginiza almayi nasip etsn insallah insallah bi cirpida kurtulun ve banada dua edin yeni hamileym 😍
Esra8861 Rabbim sağlıkla kucağınaza almayı nasip etsin, her ikiniz için kolaylıklarla gecen doğum olsun inşallah. Bende 2 gun sonra olacağım
Hevidar ZeynepSeda59 yaa 😍 hayrlısıyla kucağına al inş🙏 günümüz aynı ama ben normali beklicem daha tık yok
Bisaniye ZeynepSeda59 Rabbim yardımcınız olsun bebiş de sen de sağlıkla sıhhatle çıkın inşallah güzel günleriniz olsun
ZeynepSeda59 Cok sagolunn hepinizden allah razi olsun.. insallah hepimiz sag salim saglikli huzurlu bi sekilde kucagimiza almayi nasip etsin rabbim 🙏🙏