Ay aklıma bile getirmek istemiyorum geçen hafta 3 gün boyunca geçemeyen nerdeyse ağlayacaktım acısından kafamı duvara vurmak istiyodum o derece şiddetli parol falan kullandım sonra kendiliğinden geçti tansiyonum normaldi hatta dedim bende başka bişey var bunun açıklaması olamaz bu nasıl bi baş ağrısı diye anmak bile istemiyorum gelir falan diye çok şükür geçti gitti