seymaa7 26 da başladım riskliydim erken doğum riskim vardı 🥲🥲takı doğurmaya bı saat kalaya kadar yapıldı hep en son yetteeeeerrr bağlamayın beni dedim😂😂😂 ama erken haftalarda nstde lap atışı bile çoook zor belli olur Onun için ayrı nst Lee görmüştüm heryerde varmı bilmiyorum