16.haftadayım 12.haftamdan beri akıntı şeklinde kanama ve birkaç kerede yoğun pıhtılı kanama geçirdim. Bebekte ve rahimde bir sorun görünmüyor kanama alanı yok. Doktorum rahim ağzında kılcal damar çatlaması olabilir dedi. Benim gibi sürekli kanamalı hamilelik geçiren var mı? Psikolojik olarak çok kötüyüm tam geçiyo galiba diyorum tekrar leke geliyor sonra geçiyor sonra tekrar geliyor birkaç gün sonra pıhtılı kanama oluyor birkaç saat sürüyor sonra akıntıya dönüyor 🫠 Başına böyle bir şey gelen varsa yazabilir mi lütfen.