Merhaba herkese. Uzun uzun yazmak isterdim ama kimseyi sıkmak istemiyorum. İlk kızımı çok nadir bir genetik hastalıktan 27. Haftada ölü doğum şeklinde kaybettim. Yaşasaydı ağır zihinsel ve bedensel engelleri olacaktı. Daha sonra eşimle bana da testler yapıldı bizden geçen bir şey değil denildi. Zaten bu hastalık rastgele meydana geliyor ilk sperm ve yumurta birleşme anında denildi. Şuan tekrar hamileyim 14 haftalık. Test verdim fetal DNA kapsamlı bakılacak sonuçları bekliyorum. İçimde bir korku var hep yaşadıklarım kolay gelmedi hiç bana. Kimsenin Allah başına vermesin isterim ama benim de duyduğum gördüğüm oldu, yaşadığım oldu, daha sonrasında sağlıklı çocuğumu kucağıma aldım diyen olur mu diye yazdım. Çok morale ihtiyacım var.