NovaVina_ _merve11 sizce ? Bir de hangi aşılar biraz daha detay verirseniz annelerimiz daha iyi yardımcı olabilirler.
Deletedmom_112 _merve11 doktorum grip aşısı ve tetanoz olmamı istedi ikisini de oldum doktorunuzun dediklerini yaptırın lütfen bi zararı olmaz yararı olur
mervemurat16 _merve11 tetanoz aşısı oldum tek doz.Bu aşı tercihe kalmış bir aşı ama herhangi bir zararı yok aksine koruma sağlıyor
Pamuk Deletedmom_112 Ay grip aşısının unutmuşum onu ben de oldum.Iyi ki olmuşum şimdiye felçli gibi yatıyor olurdum.
Deletedmom_112 Pamuk ay bende ilk haftalar ufak bi soğuk alıngınlığı geçirdim 3 gün komada gibiydim hastaneden çıkamadım doktorum vakti gelince ol mutlaka dedi çok şükür bidaha olmadı
Pamuk tatlibebegim_ Zorunlu değil tabi ki. Doktorum normal de 2 doz öneriyorum ama sen 1 doz olacaksın serklajli olduğun için dedi.