hsizyl Ankara-58 tansiyon için çok evham heyecan yapmıycaksın ya hayatını aslında dengede tutacaksın ben her doktor kontrolüne gittiğimde tansiyonum yükseliyor 😂 evde 12nin altında olan tansiyon doktorda 14ün üstende her seferinde😂 tabi tuzlu ve hamur işlerinden yağlı yiyeceklerden uzak durcaksın 🤦🏻♀️
Aybarssmom_ Yükseldikçe limonun suyunu içebilirsin canım, çok tuzlu yiyecekler tüketme. Şekere bağlı tansiyon ise muz dengeliyor bir de.
Ankara-58 Aybarssmom_ şeker yok cnm tansiyon 1 ay içinde 2 kere yükseldi limonlu su düşürdüm tekrar yükselir mi diye psikolojik olarak kafama yer etti
Ankara-58 hsizyl evet onu fark ettim canım hamur işi benim tansiyonum yükseltiyor şekerli şeylerde geçen ki yükselmesine hamur hemde tatlı şeyler tuketmistim
hsizyl Ankara-58 evet benim 18inde sezeryanım var doktorum sende beyaz önlük tansiyonu var demişti nasıl bitecek inşllh fazla heyecan yapmam ya 😂🤣