5858Buse Kızlar selam Şuan 34+5 günlük hamileyim .sizler kaç haftada bir doktora gittiniz ? Randevu da bulmadım 37 de gitsem geç mi olur sizce ?
Nnoktaa 5858Buse 32’den itibaren 2 haftada bir çağırmaya başladı. 34+6’dayım. 36+2 de tekrar kontrolüm var.
5858Buse Randevu bulamadım o yüzden sinir oldum aslında .ben randevusuz da olsa gideyim en iyisi belli olmaz beklerken bide doğururum ondan korkuyorum aslında :(
KuzeyinAnnesi10 5858Buse 35 de gittim en sonra bana 2 hafta sonra gelmemi söyledi 37 de gidicem randevu aldım hatta bugün 37+3 oluyorum gittiğimde