Merhaba biraz önce kontroldeydim. Bebeğim 26+0 haftalık bugün. Baş cevresi 24+1 ölçüldü. Bu yapısal bir ozellik olabilir dedi doktorumuz hemen endişelenmeyin dedi. Asıl önemli ölçüm karın çevresidir o da haftanızla uyumlu dedi. Yine de bir endişe oluştu. Bu durumu yaşayan var mı?