Gbaslanbay takibe başlıyor derken tam anlayamadım ama zaten bu haftaya kadar bir doktorunuz yok muydu? İlk öğrendiğimden beri düzenli olarak gidiyorum ben 12. Haftada ikili testi yaptırdım o zaman detaylı ultrasona girmem gereken haftayı belirtmişti. Bebeğin çok irileşmemesi lazım çünkü detaylıda tüm organları damarları net görülsün diye