Dün 11de doğum yaptım hamdolsun. Bugün de iyiyim çok şükür merak ettiğiniz bişey varsa sorabilirsiniz. Su anlık sadece söyleyebileceğim tek şey korkmayın lütfen hiç korkulacak bişey yok. Öyle kötü anlatılan kadar abartılacak biişey yoookk gerçekten. (Hayatında ilk defa ameliyat olmuş biri olarak söylüyorum bunu.)