umran43 37 haftalıgız ilk hamileliğim wc de peçeteye biraz kan geldi neden olabilir korkmalımıyım devamı gelirse
leylaAraf umran43 nişan gelmiştir büyük ihtimalle bir haftaya doğum olur ama tabi doktora bi görünün yinede
Sitaree1 umran43 hastaneye gidip açıklık ve nst baktırsanız iyi olur. Her şey yolundaysa aktif doğum kasılması veya suyun da gelmesini beklersiniz. Allah yardımcınız olsun. 🌸
tgbadlgzr Adile_aksoy doğum başladığında rahim ağzı gevşer ve kan gelir yada kahverengi lekelenme gibi olur buna nişan denir :)
umran43 Sitaree1 dün kontrolüm vardı hersey normaldi 15 aralık sezeryan günü vermişti pazartesiyi beklemelimiyim bilemedim bebeğin hareketlerini hissediyorum