Anneyiim sanci varken olan bel agrisi ayakta durmaktan olan bel agrisi gibi degil de regl donemindeki bel agrisi gibi oluyor ve sanci gectiginde bel agrisi da tamamen geciyor. Karindaki sertlesme de bebegin bir yere toplanmasi ya da donmesi gibi degil tum karin tas gibi oluyor benim bu sekilde oldugumda nstde sancilarim cikmisti. Doktorunuza sorun tabii mutlaka. Bazen insan sancisi oldugunu da hissetmiyor ben hafif hissetmistim mesela ama sancilarim olculdugunde cok yuksek cikti. Yine de endiselenmeyin 2 haftadir sancilarim var benim ama acilmam bile yok daha.