e_blue_sky_a Doğumdan önce alıp hazır etmek gerekir mi? Kesin lazım olur mu? Yoksa doğum sonrası ihtiyaç doğrultusunda mı alalım. Bir de manuel mı elektrikli mi olmalı tecrübe edinenler ya da çevresinden duyanlar bilgi verebilir mi.
Tugce0142 e_blue_sky_a bence doğumdan önce alınmalı ve elektrikli olmalı ben almamıştım doğum sonrası lazım oldu eşim manuel almış çok uğraştırıyor kesinlikle elektrikli alın ve bütçeniz varsa lansinoh tercih edin diğerleri göğüs ucunu yara yapıyor
Boncukk123 e_blue_sky_a araştırabilirsin bu konuyu canım ama bir videoda izlemiştim ebe anlatıyordu ilk bir kac gun boyunca sadece emzirin damla damla olsa bile sütünüz elektrıklı ya da manuel sağma yapmayın bebeğin eme eme sütünüz çoğalacak daha sonrasında ilerleyen zamanlarda kullanın demişti hak verdim çevremden de edindiğim bilgiye göre hic süt olmasa bile bebek eme eme az da olsa çoğaltıyor sütü ben ilerleyen zamanlar icin elektrıklı dusunuyorum
ikitosbikannesi_ e_blue_sky_a benim yoktu almadım yani doğumdan sonra süt gelmedi sezeryan olduğu İçin olabilir Philips avent aldık elektrikli kullanışlı ve sağlam. Bi marka tavsiye ederim markasını farketmez diyorsan da ama mutlaka elektrikli al canım
MomsE e_blue_sky_a ben aldım ya ne olur ne olmaz diye bence ihtiyaç olur mutlaka ilk dönemde süt gelmezse falan faydası oluyormuş tekli elektrikli lansinoh aldım
Yrnaltnkalp Boncukk123 evet aynısını bende dinledim ve mantıklı geldi almadım doğumdan sonra almayı düşünüyorum 😊
minikmucizeemaak e_blue_sky_a Elektirikli aldım doğumdan önce, illa ki gerekir diye düşündüm. Emziriyorum ama yeri geliyor birini emiyor biri taş gibi oluyor ve sağıyorum bence alınması gereken en önemli şeylerden biri. Ben kiwi markasının 2 li elektriklisini aldım ve çok memnunum
e_blue_sky_a minikmucizeemaak evet kiwi yi duydum tavsiye edenler oluyor. Ya da lansinoh tekli elektrikli. Çünkü lansinoh fiyat olarak yüksek
minikmucizeemaak e_blue_sky_a Bence çokta büyük paralara gerek yok yani ben gayet memnunum tabi karar sizin 💐
Boncukk123 Sword emzirerek beyne sinyal gidiyormuş canım boyle boyle süt artıyormuş yani ne kadar cok emzirebirsek o kadar ileri zaman da kullanmış oluruz sağma makınasını inşaAllah kolaylıkla sütümüz olur ☺️
Hnd_01 e_blue_sky_a ilk kızımda almamıştım.mastit oldum.sonra eşim elektrikli pompa almıştı.simdi ikinci kızıma hamileyim.elektrikli pompanın yanında mochi nin manuel pompasini aldım.
Sword Boncukk123 inşallah mama da süt sağma makinesine de gerek kalmaz 🥰saglıcakla kucagımıza almayan nasip etsin Rabbim
prensesannesi_2227 e_blue_sky_a lansınoh elektrıklı makna al kesnlıkle bn dogmdan sonra almştm manuel bılek yoruyor cok fzla
llgln35 e_blue_sky_a ben almamıştım hamilelikte ama sonradan kızım gögüsleri boşaltamadığı için ve manuellede yeterince sağım yapamayınca mastit olacaktım neredeyse o süreçte lansinoh marka elektirikli olanı aldık hemen ve bnim kurtarıcım oldu sağıp sağıp attım dolaba kızım içebildiğini içti emdide öyle red vs yaşamadık şükür.