Kızlar ilk gebeliğim özel hastanede doğum yapmayı düşünüyorum 31 haftalığız ama aklıma şunlar çok takılıyor doğumdan sonra doktor kontrollerini nerede yaptrıyoruz kendi hastanemizde mi olmak zorunda veya devlete felan götürebiliyor muyuz özelde doğum yapacağım için merak ediyorum tecrübeli olanlar ve bilgisi olanlar aydınlatabilir mi doğumdan sonraki süreç için korkuyorum