Arkadaşlar merhaba herkese, ovulasyon testi yaptım bu ay, geçen ay 2 tane başka markadan yapmıştım tam emin olamadgm için ve ilk kez kullaniyorum diye kaçırdığımi dusunuyorum, bu ay bir gebenin günlüğü markasını aldım ve adet bittigi günden beri yapıyorum bugün yaptığımda dahil olcak şekilde fotolarını ekledim, sizce bugünku yumurtlama mi emin olamadimda diğer günlere göre koyu ama sizce c çizgisi kadar koyu mu? Kullanan deneyimi olan yardımcı olabilir mi?? şimdiden teşekkür ederim 