Edos1212 ben joie lx modelini kullanıyorum eğer kendi aracınız varsa otobüse minübüse çok fazla binmiyorsanız çok ideal kendi puseti var travel diye geçiyor ama puset sonrası normal bebek wrabaları gibi kullanılıyor kim görse AA ne kadar kolay kapanıp açılıyor diyor sağlamds taş gibi araba mahalle bebekleriyle yürüyüş yaparken 2 3 çoxuk biniyor hiç birşey olmadı şimdiye kadar ama kendi aracınız yoksa Chicco nun little mi ne var baston Bebek Arabası hem yatıyor hem onunda puseti var