Esra12 Kızlar 37 haftalık olduk normalde bu haftalarda nefes darlığı azalıyormuş ama ben daha çok tıkanıyorum özellikle yemekten sonra benim astımım da var ne önerirsiniz normal mi bu haftalarda tıkanıklık