Kızçeler merhaba. Doktoruma güveniyorum tabiki fakat kendisi folik asit, vitamin, mineral gibi hiç bir ilaç takviyesi vermedi. Yalnızca decavit multivitamin verdi. Gebeliğimin 14. Haftasındayım ve ilk günden beri decavit kullanıyorum. Decavit içerisinde de folik asit var ama çok küçük bir miktarda. Benim gibi yalnızca decavit kullanan var mı? Folik asit kullanmalı mıyım? Korkuyorum heeelp 😅