Arkadaşlar 2 inci kızımda su ikizi olduğum için son aylarda nefesim kesiliyordu derin nefes alamıyodum doğumdan sonra da geçmedi şimdi tekrar hamileyim ve arada yine öyle oluyorum hep bi derin nefes alma hissi var ama bazen kasılıyorum alırken sanki buhar banyosuna girmişim de güç nefes alıyorum benim gibi olanınız varmı