Htcnurersoy Kızlar 7 haftalık hamileyim bir haftadır kahverengi leke geliyo,doktor pembe leke gelmediği sürece sorun yok dedi,bu durumu yaşayan var mı,yanmada oluyo
Melisssss1994 Kesinlikle başka doktora git. Sürekli gelmesi iyi değil. Kiii mutlaka bir ilaç yazması gerekiyordu. Benimde ilk gebeliğimde öyleydi. Banada öyle dedi hep doktor. Bir şey olmaz diye diye. Sonrasında sonucu iyi olmadı. Ama yerleşme de olabilir tabiki. Ama senin için rahat etsin. Git tamamıyla öğren.