sevgul43_ bence devlette de kaydınız olsun, oraya da arada kontrol için gidin. Benim bulunduğum ilçede devlet hastanesinde doktorum çok iyi memnunum ama burada doğum olmuyor. Merkezde iki devlet hastanesi (üniversite, numune) ve bi de özel hastane var. Üniversiteye randevu alıp gittim, hem bilgi alırım diye düşündüm. Şimdi de diğer hastaneye gideceğim. Devlet hastanesinde de kaydınız olmuş olur.