Mensure51 39+2 deyim bugün sabah sarımsı sümüksü bir akıntı gelmiş biraz fazla idi ne olabilir aceba nişan sarı degilmiş
1s1e1d1a_ Mensure51 38 oldum bendede var aynı durum belki bilen biri olur bende yerimi alayım köşede 😅
Ceren1993 Mensure51 bende 31. Haftadan itibaren var doktorum tahlil istedi herşey normal enfeksiyon filan da yok rahim kendini hazırlıyor dedi
Nurycr Mensure51 Bende 39 haftadayım. Bayadır bende de var . Ama bu aralar daha çok gelmeye başladı. Bekliyoruz bakalım 🥲
Mercimeek Mensure51 ay geçen gördüm bacılarımızdan biri yazmıştı böylr bir akıntım var diye doktoru nişan demiş
2melkannsi Mensure51 40+1 deyim dün öyle bir yoğun bı akıntı geldi değişik bir şey di snrasnda ise şeffaf ve yapış yapış akıntım oluyor bazen ıslaklığı hissediyorum bn de Nisan mı değil mi bilmiyorum geçen haftalarda yoğun bı akıntım oldu ama dunku ve geceden gelen farklı
Mensure51 2melkannsi evet nişan oluyormuş parça parça geliyormuş agrı kanama sancı yoksa beklenecekmiş. Aşagıda link yazdım orda anlatıyor
Mensure51 https://www.anneysen.com/dogum/makale/dogum-belirtileri-nisan-gelmesi_11323 Kızlar bu linkde anlatıyor nişan sarımsıda olabilirmiş parça parça gelirmiş agrı kanama sancı yoksa beklemeye devam edilecekmiş
Nrdntsnn Benimde dün akşam dediğiniz gibi şeffaf koyu yapışkan şekilde geldi sabah kalktığımda da akıntı devam ediyordu 37+5 haftadayım nişan mı acaba
2melkannsi Mensure51 ağrım yok şimdi uzandğm zaman belimde karnımda bı ağrı hissediyorum ama öyle şiddetli doğum ağrısı yok
cevahir_1 Kbrnrkl benimde bugün oldu sadece 4 5 defa tuvalete gittiğimde çok yoğun geldi peceteye iki üç saattir bitti sıfır akıntı şuan sanki içim temizlendi bitti gibi
Gule1- Benim de sarı ama katı kıvamda etrafa çok yayılmayan şekilde akıntım var yaklaşık 2 gündür. Acaba nişan mı 36+5teyim. Doktor muayenede doğumu tetiklemeye çalıştı.