Mucizem_01011 ressamanne_ yuvarlaksa kız diyolar bilmiom dogru mu sizinkide doğruysa o metot kız olabilir
Gamzecanpolat ressamanne_ 10. Haftadan sonra tahmin edebilir bebeğin duruşu kese şekline göre tahmin yapılamaz dedi doktorum
Mucizem_01011 ressamanne_ valla bilmiom ki CNm onu bana da saçma geliyor biraz kese uzunsa erkek yuvarlaksa kız mevzusuda ama işte mesela ilk oğlumda yuvarlakti kız olmadı erkek oldu ikincide uzun keseydi erkek oldu şimdi 3 yine uzun artık buda ne olursa :))
ressamanne_ Gamzecanpolat doktorlar öyle diyor risk almamak için ama bu teori yurtdışında geliştirilmiş bakan kızlar vardı :)
Gamzecanpolat ressamanne_ Bilemiyorum artık 🤷♀️ Bana doktorum uydurmasyon dedi ki bazen doktorlar bile yanılıyor neyse sağlıkla gelsin
Asiye12  Benimikine de bakabilir misiniz doktor bi kız bi erkek dedi anlamadık