BurcuY beni neden etiketlediğinizi anlayamadım? 16 haftalıkken hissetmeye başlıyor olmanızda bir sıkıntı yok zaten konuyu tam okumadınız sanırım. Bayan en geç 21 de hissedilir demiş, bende bu bilginin yanlış olduğunu ve 21/24 hafta arası hissediliyor olması gerektiğini söyledim. Siz 16 da hissedebilirsiniz ama 16' da hissettiniz diye 24. Haftasında hisseden annelerde bir sorun olmadığını açıkladım. En geç 21 değil 24'tür. Ne sizinkisi anormal nede 24 te hissedenin yani😁