Melliisaa Kızlar 10+3 haftalık olduk bugün siz kaçıncı haftalarda hareketlerini hissetmeye başladınız 😊
[silindi] Melliisaa ben 18. Haftada falan bsiler hissetmeye basladım sanki ama cok cok az elimi koyup iyice dinleynce yani, smdi 20+4 daha da kolay hissediyorum sanki