Korkmayın lütfen tam o haftalarda benimde çok şiddetli ağrım olmuştu bekledim 2 saat kadar istirahat ettim kendiliginden geçti şuan 24. Haftadayiz herhangi bir problem yaşamadım lekelenme yoksa korkmani gerektirecek bir şey olmaz yerlesme sancıları onlar