Kızlar dün tam yattığımda belime ve karnıma çok ağrılar girdi ilk gebeliğim olduğu için bilgim de yok bu doğum sancısı olabilir mi yatamadım bile ağrıdan sonra sıcak suyun altına girdim hala ağrıyordu uyudum zorla sabah kalkınca ağrım yoktu yalancı sancı mı acaba 36 haftalık hamileyim daha dün nst ye girdim bişey çıkmamıştı ama yapamadılar zaten bebek çok hareketli olduğu için..