Kızlar merhaba size bir sorum var . Ben geçen hafta pazar günü yerleşme kanaması yaşadım yani çok açık renk bir pembe ve cok azdı bir daha olması yani adet değil eminim bir gunde bitti o bugun 6. Gün üstünden geceli test yaptım negatif 7 gun beklemelimiyim yada yasayan varmı yada her yerleşme kanaması bebek var demek digilmidir ?