Bugün 29 hafta olduk, sabah ve akşam aktif oluyor ama güçlü tekmeler olmuyor dalgalanma ve elimi koyduğum da hissediyorum. Hareket ettiğini hissediyorum , normal mi? Gün aşırı Sürekli hareket edip tekme atar mı yoksa sabah akşam hareket edip düzenini mi oluşturdu bilmiyorum. Pazartesi kontrolüm var soracağım doktoruma da bu haftada sizler de yaşadınız mı. Kız bebek biraz nazlı olur derler de