prensinannesi2024 Kızlar ilaç içemiyorum ben bu gribi nasıl anlatcam bi bilginiz varmı özellikle akşamları çok kötü oluyorum
mervemurat16 prensinannesi2024 ballı limonlu ıhlamur yapın çok iyi geliyor.Ben o şekilde atlattım bol dinlenmede önemli.Günde 1 fincan içmeniz yeterli
Hnd_01 prensinannesi2024 bnde grip olmustum doktorum ıhlamur içmemi söyledi ayni zamanda eczanede satılan suda eritilen c vitaminleri den günde 2 tane içmemi söyledi.o şekilde toparladım.doktorunjza sorabilirsiniz.
mervemurat16 mervemurat16 mandalina suyu sıkıpta için gün içinde bol c vitamini almaya özen gösterin.