Görümce min oğluna 3-5 aylıkken farkettiler zararsız zamanla geçer dedi doktor,sık sık kontrol ediliyor ama seninkide böyle bi durum olabilir. Doktorunla ve başka bi doktorlada mutlaka konuş inşallah önemli bişey değildir ALLAH yardımcınız olsun acil şifalar